- Strona główna
- Dokumenty do pobrania dla rodziców
-
Pandemia
- Procedury - styczeń 2021
- Procedury - wrzesień 2020
- informacje MEN dla rodziców i nauczycieli
- zajęcia świetlicowe
- Konsultacje
- Rewalidacje
- Informacje dla pracowników szkoły
- Procedury zachowania bezpieczeństwa
- Egzamin ósmoklasisty
- Vulcan szkolenie
- Biblioteka
- Dojazd do szkoły
- Wytyczne MEiN, MZ i GIS dla klas I-III szkół podstawowych
- Nadanie imienia szkole
- O szkole
- Pracownicy szkoły
- e-dziennik
-
Samorząd uczniowski
-
Rok szkolny 2013/2014
- Wielkanoc na wesoło
- Spotkanie integracyjne Samorządu Uczniowskiego
- Dzień Misyjny
- Dzień Chłopaka inaczej
- Gra terenowa "Różnica pokoleń = Suma doświadczeń"
- Jak w Piekielnej Kuchni
- Dzień Matki - Marsz dla Rodziny
- Super, mniam, pycha
- Dzień kabaretów
- Kolejna odsłona projektu "Nie ma dziecka bez rodziny"
- Warszaty Jaja Wielkanocne
- Futbal Flagowy
- Szkolny Konkurs Poezji Religijnej
- Dzień Świętości Życia
- Wyjazd na lodowisko członków Samorządu Uczniowskiego
- Święta pukają do drzwi
- Mikołajki szkolne
- Dyskoteka Andrzejkowa
- Spotkanie robocze Samorządu Szkolnego
- Dzień Pozytywnego Emotikona
- Podziękowania od Pary Prezydenckiej
- Rok szkolny 2016/2017
- Rok szkolny 2017/2018
- Rok Szkolny 2018/2019
- Rok szkolny 2019/2020
-
Rok szkolny 2013/2014
- Rada Rodziców
- Organizacja pracy szkoły
- Po szkole
- Zajęcia pozalekcyjne
- Stołówka
- Biblioteka
- Świetlica
- Sport w szkole
- Sukcesy szkolne
- Olimpiady i konkursy
- Projekt: Szkoła Młodych Patriotów
-
Projekt: Nie ma dziecka bez rodziny
- Informacje o projekcie
- Harmonogram projektu
- Dzień Świętości Życia
- Szkolny Konkurs Poezji Religijnej
- Futbal Flagowy
- Kolejna odsłona projektu "Nie ma dziecka bez rodziny"
- Warszaty Jaja Wielkanocne
- Pamiętamy o starszych i samotnych
- Dzień Matki - Marsz dla Rodziny
- Gra terenowa "Różnica pokoleń = Suma doświadczeń"
- Projekty unijne
- Innowacje
- Galeria: zdjęcia i filmy
- Kontakt
- SIS
- Logowanie
- Z kart kalendarza
- Rekrutacja 2020/2021
- Pomoc psychologiczo-pedagogiczna
- Oferta edukacyjna
- Oferta ubezpieczeń NNW dla dzieci
Wspaniały wynik ewaluacji zewnętrznej
Przez kilka dni marca w naszej szkole gościli wizytatorzy Opolskiego Kuratorium Oświaty przyglądając się pracy nauczycieli i uczniów. Obserwowane były lekcje w młodszych i starszych klasach, a także zajęcia pozalekcyjne. O opinię o naszej pracy pytano członków społeczności szkolnej (uczniów, nauczycieli i rodziców) oraz partnerów reprezentujących lokalne środowisko. Bardzo serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przychylnie i pochlebnie wypowiedzieli się o wysokim poziomie nauczania, ciekawych zajęciach oraz angażowaniu się uczniów w wolontariat, zajęcia pozalekcyjne i i lokalne przedsięwzięcia.
W tym tygodniu otrzymaliśmy raport zakończony wnioskami, które są dla nas powodem do dumy i radości. Tak dobry wynik i tak pochlebna ocena była możliwa dzięki temu, że o wysoką jakość edukacji starają się nie tylko uczniowie i nauczyciele, lecz także rodzice wspierający nas we wszystkich działaniach.
Dziękując za wzięcie udziału w badaniach oraz za życzliwość i otwartość na problemy szkoły publikuję poniżej wnioski z raportu, które są efektem naszej wspólnej pracy.
Ewa Drop, Dyrektor Szkoły.
Wnioski z ewaluacji zewnętrznej w PSP nr 31 w Opolu.
1. Punktem wyjścia w planowaniu i realizacji działań dydaktyczno - wychowawczych przez nauczycieli jest wnikliwa diagnoza dotychczasowych osiągnięć oraz systematyczna analiza nabywania wiadomości i umiejętności każdego ucznia. Prowadzone działania korzystnie wpływają na wzrost efektów kształcenia.
2. Szkoła systematycznie doskonali warunki i sposoby realizacji podstawy programowej poprzez rozbudowę bazy, wyposażenie w pomoce dydaktyczne i sprzęt oraz dostosowywanie organizacji pracy do potrzeb uczniów.
3. Stosowanie wielu różnych aktywizujących metod i form pracy ma przełożenie na wzrost zaangażowania uczniów w proces uczenia się i sprawia, że wysoko oceniają własną aktywność na zajęciach prowadzonych w szkole i poza nią.
4. Stwarzanie sytuacji i okazji do angażowania się w różne działania sprawia, że każdy uczeń staje się aktywnym i zaangażowanym członkiem społeczności szkolnej.
5. Aktywność i zaangażowanie uczniów w kolejnych latach utrzymuje się na stałym, wysokim poziomie co świadczy o skuteczności stosowanych przez szkołę metod i form oddziaływań.
6. Kształtowanie pożądanych postaw aktywności społecznej, otwartości i współdziałania przyczynia się do podejmowania przez uczniów różnych inicjatyw nie tylko na rzecz własnego rozwoju.
7. Wzajemna współpraca szkoły z instytucjami i organizacjami środowiska lokalnego w wielu przypadkach jest codziennością, stając się dobrą praktyką przynoszącą wymierne korzyści dla rozwoju szkoły i środowiska.
8. Spójność opinii wszystkich uczestników przeprowadzonego badania wskazujących korzyści płynące ze wzajemnej współpracy świadczy o jej użyteczności.