- Strona główna
- Dokumenty do pobrania dla rodziców
-
Pandemia
- Procedury - styczeń 2021
- Procedury - wrzesień 2020
- informacje MEN dla rodziców i nauczycieli
- zajęcia świetlicowe
- Konsultacje
- Rewalidacje
- Informacje dla pracowników szkoły
- Procedury zachowania bezpieczeństwa
- Egzamin ósmoklasisty
- Vulcan szkolenie
- Biblioteka
- Dojazd do szkoły
- Wytyczne MEiN, MZ i GIS dla klas I-III szkół podstawowych
- DYŻURY BIBLIOTECZNE W OKRESIE PANDEMII
- Nadanie imienia szkole
- O szkole
- Pracownicy szkoły
- e-dziennik
-
Samorząd uczniowski
-
Rok szkolny 2013/2014
- Wielkanoc na wesoło
- Spotkanie integracyjne Samorządu Uczniowskiego
- Dzień Misyjny
- Dzień Chłopaka inaczej
- Gra terenowa "Różnica pokoleń = Suma doświadczeń"
- Jak w Piekielnej Kuchni
- Dzień Matki - Marsz dla Rodziny
- Super, mniam, pycha
- Dzień kabaretów
- Kolejna odsłona projektu "Nie ma dziecka bez rodziny"
- Warszaty Jaja Wielkanocne
- Futbal Flagowy
- Szkolny Konkurs Poezji Religijnej
- Dzień Świętości Życia
- Wyjazd na lodowisko członków Samorządu Uczniowskiego
- Święta pukają do drzwi
- Mikołajki szkolne
- Dyskoteka Andrzejkowa
- Spotkanie robocze Samorządu Szkolnego
- Dzień Pozytywnego Emotikona
- Podziękowania od Pary Prezydenckiej
- Rok szkolny 2016/2017
- Rok szkolny 2017/2018
- Rok Szkolny 2018/2019
- Rok szkolny 2019/2020
-
Rok szkolny 2013/2014
- Rada Rodziców
- Organizacja pracy szkoły
- Po szkole
- Zajęcia pozalekcyjne
- Stołówka
- Biblioteka
- Świetlica
- Sport w szkole
- Sukcesy szkolne
- Olimpiady i konkursy
- Projekt: Szkoła Młodych Patriotów
-
Projekt: Nie ma dziecka bez rodziny
- Informacje o projekcie
- Harmonogram projektu
- Dzień Świętości Życia
- Szkolny Konkurs Poezji Religijnej
- Futbal Flagowy
- Kolejna odsłona projektu "Nie ma dziecka bez rodziny"
- Warszaty Jaja Wielkanocne
- Pamiętamy o starszych i samotnych
- Dzień Matki - Marsz dla Rodziny
- Gra terenowa "Różnica pokoleń = Suma doświadczeń"
- Projekty unijne
- Innowacje
- Galeria: zdjęcia i filmy
- Kontakt
- SIS
- Logowanie
- Z kart kalendarza
- Rekrutacja 2021/2022
- Pomoc psychologiczo-pedagogiczna
- Oferta edukacyjna
- Oferta ubezpieczeń NNW dla dzieci
Unicef - konkurs
Drodzy Uczniowie klas 1-3,
Mam dla Was bardzo dobrą wiadomość. Dnia 28 maja 2020 r. Rada Miasta Opola podjęła uchwałę o nadaniu naszej szkole imienia UNICEF. Stąd, nazywamy się teraz Publiczną Szkołą Podstawową nr 31 imienia UNICEF w Opolu. Myślę, że jest to dla Nas powód do dumy, gdyż po wielu staraniach razem osiągnęliśmy wspólny cel. Niestety, w związku z pandemią uroczystości zaplanowane na dzień 1 czerwca, zostały przesunięte na przyszły rok.
Jednak pomimo zaistniałej sytuacji, w zaciszu własnego domu możemy już zacząć świętować te jakże ważne dla Nas wydarzenie. Aby wspólnie dzielić się naszą radością, zapraszam wszystkie dzieci klas 1-3 do wzięcia udziału w konkursie pod tytułem „Znowu może być wesoło.”
Co należy zrobić aby wziąć udział w konkursie?
Należy w kreatywny sposób przedstawić własne doświadczenia podczas epidemii. Możecie to zrobić za pomocą fotografii, prac plastycznych, wierszy, opowiadań, komiksów – to kilka podpowiedzi, a możliwości są nieograniczone.
Co należy zrobić, gdy praca jest już gotowa?
Skan lub zdjęcie pracy należy przesłać na adres e-mail:
Do kiedy należy przesłać prace?
Prace należy przesłać do dnia 22.06. 2020 (poniedziałek).
Czy za udział w konkursie są przewidziane nagrody?
Tak. Nagrodą dla wszystkich uczniów biorących udział w konkursie będzie umieszczenie ich prac na stronie internetowej Naszej szkoły, a także otrzymanie pamiątkowego dyplomu. Ponadto, spośród prac zostaną wyłonione trzy najciekawsze prace, które będą nagrodzone odpowiednimi medalami za miejsca 1,2 i 3 oraz dyplomami.
REGULAMIN KONKURSU:
- Konkurs nosi nazwę „Znowu może być wesoło”.
- Organizatorem konkursu jest Małgorzata Zachariasz, nauczyciel języka angielskiego w klasach od 1-3.
- W konkursie mogą wziąć udział uczniowie klas od 1-3, uczęszczający do Publicznej Szkoły Podstawowej im. UNICEF w Opolu.
- Każdy uczeń może przesłać tylko jedną pracę.
- Sposób wykonania pracy jest dowolny. Mogą to być m.in. fotografie, prace plastyczne, wiersze, opowiadania lub komiksy.
- Prace należy przesłać do dnia 22.06.2020 na adres e-mail: .
- W temacie wiadomości e-mail należy podać imię i nazwisko dziecka, które wykonało pracę.
- Nie należy podpisywać się bezpośrednio na pracy.
- Wszyscy uczniowie biorący udział w konkursie zostaną nagrodzeni pamiątkowymi dyplomami.
- Spośród nadesłanych prac, zostaną wyłonione trzy najciekawsze prace, które będą nagrodzone medalami (złoty, srebrny i brązowy) za miejsca od 1-3, a także dyplomami.
- Wyniki konkursu zostaną przedstawione dnia 25.06.2020r na stronie internetowej szkoły.
- Po przedstawieniu wyników konkursu, wszystkie prace biorące udział w konkursie zostaną umieszczone na stronie internetowej naszej szkoły.
- Medale i dyplomy zostaną wręczone uczniom poprzez ich wychowawców podczas zakończenia roku szkolnego.
- Organizator informuje, że ze względów organizacyjnych regulamin może ulec niewielkim zmianom, które będą miały na celu dobro wszystkich uczniów biorących udział w konkursie.
Z pozdrowieniami,
Organizator konkursu – Małgorzata Zachariasz
Modyfikował: Krzysztof Stachowski   Data modyfikacji: 12-06-2020 16:51