- Strona główna
- Dokumenty do pobrania dla rodziców
-
Pandemia
- Procedury - styczeń 2021
- Procedury - wrzesień 2020
- informacje MEN dla rodziców i nauczycieli
- zajęcia świetlicowe
- Konsultacje
- Rewalidacje
- Informacje dla pracowników szkoły
- Procedury zachowania bezpieczeństwa
- Egzamin ósmoklasisty
- Vulcan szkolenie
- Biblioteka
- Dojazd do szkoły
- Wytyczne MEiN, MZ i GIS dla klas I-III szkół podstawowych
- DYŻURY BIBLIOTECZNE W OKRESIE PANDEMII
- Nadanie imienia szkole
- O szkole
- Pracownicy szkoły
- e-dziennik
-
Samorząd uczniowski
-
Rok szkolny 2013/2014
- Wielkanoc na wesoło
- Spotkanie integracyjne Samorządu Uczniowskiego
- Dzień Misyjny
- Dzień Chłopaka inaczej
- Gra terenowa "Różnica pokoleń = Suma doświadczeń"
- Jak w Piekielnej Kuchni
- Dzień Matki - Marsz dla Rodziny
- Super, mniam, pycha
- Dzień kabaretów
- Kolejna odsłona projektu "Nie ma dziecka bez rodziny"
- Warszaty Jaja Wielkanocne
- Futbal Flagowy
- Szkolny Konkurs Poezji Religijnej
- Dzień Świętości Życia
- Wyjazd na lodowisko członków Samorządu Uczniowskiego
- Święta pukają do drzwi
- Mikołajki szkolne
- Dyskoteka Andrzejkowa
- Spotkanie robocze Samorządu Szkolnego
- Dzień Pozytywnego Emotikona
- Podziękowania od Pary Prezydenckiej
- Rok szkolny 2016/2017
- Rok szkolny 2017/2018
- Rok Szkolny 2018/2019
- Rok szkolny 2019/2020
-
Rok szkolny 2013/2014
- Rada Rodziców
- Organizacja pracy szkoły
- Po szkole
- Zajęcia pozalekcyjne
- Stołówka
- Biblioteka
- Świetlica
- Sport w szkole
- Sukcesy szkolne
- Olimpiady i konkursy
- Projekt: Szkoła Młodych Patriotów
-
Projekt: Nie ma dziecka bez rodziny
- Informacje o projekcie
- Harmonogram projektu
- Dzień Świętości Życia
- Szkolny Konkurs Poezji Religijnej
- Futbal Flagowy
- Kolejna odsłona projektu "Nie ma dziecka bez rodziny"
- Warszaty Jaja Wielkanocne
- Pamiętamy o starszych i samotnych
- Dzień Matki - Marsz dla Rodziny
- Gra terenowa "Różnica pokoleń = Suma doświadczeń"
- Projekty unijne
- Innowacje
- Galeria: zdjęcia i filmy
- Kontakt
- SIS
- Logowanie
- Z kart kalendarza
- Rekrutacja 2021/2022
- Pomoc psychologiczo-pedagogiczna
- Oferta edukacyjna
- Oferta ubezpieczeń NNW dla dzieci
- Projekt kreatywna opolszczyzna
Zwrot podręczników
ZWROT PODRĘCZNIKÓW
ORGANIZACJA PRACY SZKOLNEJ BIBLIOTEKI
- Nauczyciel bibliotekarz ustala z dyrektorem szkoły i wychowawcą klasy zasady zwrotu książek i podręczników oraz terminy ich oddania do biblioteki szkolnej.
- Zwrot podręczników do biblioteki szkolnej odbywać się będzie w dwóch ostatnich tygodniach nauki. Każdy uczeń/rodzic zostanie poinformowany, o dniu i godzinie możliwości zwrotu podręczników i książek do biblioteki, aby uniknąć grupowania się czytelników.
- Wychowawca powiadamia uczniów/rodziców przez dziennik elektroniczny lub inne kanały kontaktu o terminach zwrotów książek i podręczników oraz możliwościach ich odkupienia lub zapłacenia za książki.
- Przypomnienie uczniom i rodzicom zasad zwrotu wypożyczonych podręczników i książek zgodnie z zapisami regulaminów (zwrot podręczników w kompletach, usunięcie foliowych okładek, usuniecie zapisanych ołówkiem notatek, zwrócenie uwagi na czystość i estetykę książki - wyprostowane pogięte kartki, sklejone rozdarcia).
- Za książki zniszczone lub zagubione rodzice/opiekunowie prawni są zobowiązani do zakupu nowej pozycji.
- Książki i podręczniki są zwracane przez uczniów/rodziców w ustalone przez dyrektora, wychowawcę i nauczyciela bibliotekarza określone dni (w celu uniknięcia grupowania się osób).
- Uczeń/rodzic dokonujący zwrotu podręczników powinien być w maseczce oraz rękawiczkach.
- Książki będą zwracane w bibliotece w wyznaczonych strefach, aby umożliwić bezpieczne wejście osobom zwracającym podręczniki.
- Nauczyciel bibliotekarz wyznacza miejsce składowania oddawanych książek (pomieszczenie, skrzynia, pudła, wyznaczone regały, itp.). Składowane książki muszą być oznaczone datą, w której zostały przyjęte, aby określić daty zgodnie
z zalecanym terminem przechowywania zbiorów w kwarantannie, a następnie ich udostępniania. - Osoby dokonujące zwrotu podręczników oraz książek muszą być poinformowane o określonym sposobie przekazania podręczników szkolnych:
- Podręczniki zapakowane w reklamówkach należy opisać na zewnątrz:
imię, nazwisko ucznia, klasa. numer telefonu rodzica lub adres email
Książki przynoszone są do szkoły, do biblioteki a zwrot potwierdzony jest podpisem (własnym długopisem) na liście udostępnionej przez nauczyciela;
- książki wraz z podpisaną kartą informacyjną) zostają zapakowane do folii ochronnej. Następnie są odkładane w sposób wskazany przez nauczyciela bibliotekarza w określonym pomieszczeniu.
Po upływie kwarantanny nauczyciel bibliotekarz dokonuje oceny stanu technicznego zwróconych podręczników. W sytuacji stwierdzenia zniszczenia rodzic zobowiązany jest do zwrotu należności, o czym zostanie poinformowany telefonicznie lub za pomocą innych narzędzi komunikacji.
HARMONOGRAM ZWROTU PODRĘCZNIKÓW
DZIEŃ DATA |
PONIEDZIAŁEK 15.06.2020
|
WTOREK 16.06.2020 |
ŚRODA 17.06.2020 |
CZWARTEK 18.06.2020 |
PIĄTEK 19.06.2020 |
|
|
|
|
|
|
KLASA |
VIIA 11.30-12.30 |
VIA 11.30-12.30
|
VB 11.30-12.30 |
IVA 11.30-12.30 |
IIA 11.30-12.30 |
KLASA |
VIIB 12.30-13.30
|
VIB 12.30-13.30 |
VC 12.30-13.30 |
IIIA 12.30-13.30 |
IIB 12.30-13.30 |
|
VIIC 13.30-14.30
|
VIC 13.30-14.30
|
VA 13.30-14.30
|
IIIB 13.30-14.30
|
|
DZIEŃ DATA |
PONIEDZIAŁEK 22.06.2020
|
WTOREK 23.06.2020 |
ŚRODA 24.06.2020 |
CZWARTEK 25.06.2020 |
PIĄTEK 26.06.2020 |
|
|
|
|
|
|
KLASA |
VIIIA 9.00-10.00
|
IA 9.00-10.00 |
9.00-10.00 |
9.00-10.00 |
|
KLASA |
VIIIB 10.00-11.00
|
IB 10.00-11.00 |
10.00-11.00 |
10.00-11.00 |
|
KLASA |
|
|
|
|
|
Sposób przekazania podręczników szkolnych:
- Podręczniki zapakowane w reklamówkach należy opisać na zewnątrz:
imię, nazwisko ucznia, klasa. numer telefonu rodzica lub adres email
Książki przynoszone są do szkoły, do biblioteki a zwrot potwierdzony jest podpisem (własnym długopisem) na liście udostępnionej przez nauczyciela.
Modyfikował: Krzysztof Stachowski   Data modyfikacji: 14-06-2020 22:05