Tłumaczymy Żywioły
Szkoła jest beneficjentem projektu
"Tłumaczymy żywioły" – projektu edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej”
nr RPOP.09.01.02-16-004/18 pn.
współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej IX - Wysoka jakość edukacji. Działanie 9.01 - Rozwój edukacji. Poddziałanie 9.1.2 - Wsparcie kształcenia ogólnego w Aglomeracji Opolskiej w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014–2020.
W ramach projektu
zorganizowane będą dla uczniów:
- zajęcia rozwijające umiejętności prezentacji i komunikacji, pracy zespołowej oraz kompetencji kluczowych w formie video-konferencji
- zajęcia "Bezpieczny w sieci" z zakresu TIK i cyberprzestrzeni
- zajęcia rozwijające zainteresowania przedmiotami matematyczno-przyrodniczymi i metodą eksperymentu w Centrum Nauk Przyrodniczych
- zajęcia matematyczno-przyrodnicze realizowane metodą eksperymentu w ramach szkolnych kół pn. "Żywioły".
- wyjazdy do ciekawych Miejsc Edukacji Bezpośredniej (poza Opole)
- udział w wyjazdowych targach branżowych dla uczniów klas VII i VIII
- event naukowy
zorganizowane będą dla nauczycieli:
- szkolenia dla prowadzących zajęcia metodą eksperymentu
- kurs nadający uprawnienia do obsługi dronów
- kurs z terapii ręki i zintegrowanego treningu pisania, przygotowujący do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- szkolenie dotyczące wieloaspektowej diagnozy oraz programowania zindywidualizowanej ścieżki kształcenia przygotowujący do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
szkoły uzyskają:
- pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć rozwijających umiejętności prezentacji, komunikacji i przeprowadzenia wideokonferencji
- pomoce dydaktyczne dla uczniów w celu przeprowadzenia zajęć z zakresu TIK i bezpieczeństwa, w tym do realizacji zajęć pn. "Bezpieczny w sieci".
- wyposażenie pracowni eksperymentalnych.
Tłumaczymy Żywioły - informacja o projekcie.pdf (50,20KB)
Regulamin uczestnictwa uczniów w projekcie Tłumaczymy żywioły.pdf (452,88KB)